
PRVNÍ POMOC
Jak postupovat při ztrátě dat
První důležité kroky:
- Vypněte zařízení (počítač, server, NAS, mobilní telefon…).
- Nepokoušejte se obnovovat svá data sami.
Používání neprofesionálních metod může vaše data ještě více poškodit! - Neprodleně nás kontaktujte!
- Vysvětlíme vám, jak postupovat, aby vaše data mohla být rychle obnovena.
- Vyvarujte se používání amatérských postupů z internetu!
- Částečnou diagnostiku je někdy možné provést i vzdáleně. Přesné stanovení závady a dalšího postupu však provedeme v rámci bezplatné diagnostiky v naší specializované laboratoři.
Proces obnovy dat
Příjem objednávky
Prvním krokem v procesu obnovy dat je příjem objednávky. Pro zjednodušení tohoto kroku můžete údaje o datovém médiu a závadě co nejpřesněji popsat již ve formuláři pro objednávku diagnostiky.
Diagnostika
Diagnostika prováděná společností Exalab je vždy poskytována zdarma. To dává našim zákazníkům a obchodním partnerům možnost zjistit příčinu ztráty dat, výši šance na obnovu a konečnou cenu v případě úspěšné obnovy dat bez jakéhokoliv závazku. Konečná cena nikdy nepřesáhne cenu, kterou určíme během diagnostiky. Proces diagnostiky je (stejně jako samotná obnova dat) prováděn ve specializované laboratoři.
Obnova dat
Proces obnovy dat probíhá ve specializované laboratoři našimi zkušenými techniky. Během obnovy dat jsou využívány nejmodernější technologie, jaké jsou v dané době celosvětově dostupné.
Fáze kopírování
Po dokončení obnovy dat je potřeba data zkopírovat na datové médium či úložiště, které následně předáme zákazníkovi. Původní datová média (ze kterých se záchrana dat prováděla) nelze ve většině případů použít. Zákazník si může vybrat, jakým způsobem si bude přát zachráněná data převzít.
K dispozici jsou tyto možnosti:
- pevný disk (interní či externí),
- online datové úložiště,
- USB flash disk.
V případě, kdy data nepředáváme zákazníkovi přímo, ale pomocí kurýrní služby nebo online datového úložiště, jsou data vždy šifrována. Tím jsou data zabezpečena i v případě neočekávané události.
Platba
Platba je vyžadována předem, před předáním obnovených dat. Platba na fakturu je možná pouze pro obchodní partnery s uzavřenou dohodou o spolupráci.
Předání obnovených dat
Po zkopírování zachráněných dat na nové datové médium, si zákazník může vybrat, jakým způsobem data převezme. Nabízíme tyto možnosti:
- osobní vyzvednutí,
- zaslání kurýrní službou,
- expresní doručení (je možné jen v některých případech, více informací zde),
- stažení z online datového úložiště (je možné jen pro omezené množství dat, více informací zde).
+420 608 177 773
Doplňující informace
Expresní doručení
Expresní doručení během několika hodin od objednání zajišťujeme kurýrní službou a v tuto chvíli jej nabízíme pouze po Praze.
O možnostech expresního doručení se informujte na naší infolince.
Stažení obnovených dat z online datového úložiště
Stažení z online datového úložiště je limitováno zejména množstvím přenášených dat a také případnou nižší rychlostí internetového připojení na straně zákazníka. V současnosti je možné tímto způsobem přenášet řádově stovky GB dat.
Konzultace
nezávazná diagnostika
bezplatný svoz
Z našeho blogu
Kontakt
EXALAB Data Recovery
Microshop s.r.o.
Pod Marjánkou 4
169 00 Praha 6
Česká Republika
Otevírací doba:
Pondělí–čtvrtek 9:00–18:00
Pátek 9:00–17:30
po dohodě možno i jinak
Hotline: +420 608 177 773
Kancelář: +420 233 357 122
E-mail: info@exalab.cz
Kontakt
Hotline: +420 608 177 773
Kancelář: +420 233 357 122
E-mail: info@exalab.cz
Otevírací doba:
Pondělí–čtvrtek
9:00–18:00
Pátek 9:00–17:30
po dohodě možno i jinak
EXALAB Data Recovery
Microshop s.r.o.
Pod Marjánkou 4
169 00 Praha 6
Česká Republika