
Záchrana dat Apple
Obnovíme smazaná nebo nedostupná data z vašeho MacBooku, iPhone, iPadu či jiného produktu značky Apple.
Při prvních zjištěných problémech se zařízením Apple:
- Vypněte zařízení (počítač, notebook, mobilní telefon…).
- Zařízení dále nepoužívejte, nezapínejte (může dojít k závažnějšímu poškození nebo přepsání dat).
- Zejména pro mechanicky poškozená zařízení platí výše uvedené dvojnásob. Nepokoušejte se neodbornými pokusy získat přístup k datům.
- Využijte naši diagnostiku ZDARMA.
Naše dlouholetá zkušenost v oblasti záchrany dat z produktů značky Apple nám umožňuje nabídnout zákazníkům pomoc v oblasti záchrany a obnovy dat z jakéhokoliv produktu značky Apple. Ať už se potýkáte s problémy s vaším zařízením iMac, MacBook, iPhone, iPad či jiným, neváhejte se na nás obrátit, naši specialisté se vám budou věnovat.
Možné problémy MacBook a iMac
- Data jsou nedostupná, zařízení nestartuje.
- Externí disk Apple nelze připojit.
- Externí disk není rozpoznán.
- Pomalý přístup k datům.
- Jsou nedostupná jen některá data, zařízení funguje normálně.
- Operační systém hlásí chybu SMART disku.
- Omylem smazaný nebo naformátovaný oddíl disku.
- Problémy s hardwarovým šifrováním disku (nejedná se o uživatelem nastavené softwarové šifrování).
- Problémy se softwarovým šifrováním disku (FileVault).
- Nejedná se o HFS nebo APFS oddíl disku, Apple s diskovým oddílem nechce pracovat.
iPhone a iPad - záchrana a obnova dat
Záchrana dat ze zařízení iPhone a iPad může být komplikovanější, než u počítačů. Naši specialisté sledují nejnovější trendy v oblasti práce s daty a snažíme se našim zákazníkům vyjít vstříc a pomoct s obnovou dat, ať už se jedná o jakékoliv zařízení.
Možné problémy iPhone a iPad
- Zařízení se nenabíjí.
- Při zapínání zamrzne a zobrazuje pouze logo Apple.
- Po kontaktu s vodou je nefunkční.
- Zobrazují se pouze horizontální čáry na displeji.
- Zařízení zamrzlo v recovery módu.
- Upgrade operačního systému se nezdařil.
Ať již jsou problémy s vaším zařízením jakékoliv, můžete využít naši bezplatnou diagnostiku. A pokud to k nám máte daleko nebo nemáte čas, můžete využít bezplatný svoz zařízení.
Potvrzení o závadě pro vaši pojišťovnu
Máte vaše data pojištěná? Před potvrzením objednávky vám vyhotovíme “potvrzení o závadě”, na základě kterého si necháte pojišťovnou schválit náklady na záchranu dat, až poté objednávku potvrdíte.
Konzultace
nezávazná diagnostika
bezplatný svoz
Z našeho blogu
Kontakt
EXALAB Data Recovery
Microshop s.r.o.
Pod Marjánkou 4
169 00 Praha 6
Česká Republika
Otevírací doba:
Pondělí–čtvrtek
9:00–19:00
Pátek
9:00–17:30
po dohodě možno i jinak
Hotline: +420 608 177 773
Kancelář: +420 233 357 122
E-mail: info@exalab.cz
Kontakt
Hotline: +420 608 177 773
Kancelář: +420 233 357 122
E-mail: info@exalab.cz
Otevírací doba:
Pondělí–čtvrtek
9:00–19:00
Pátek 9:00–17:30
po dohodě možno i jinak
EXALAB Data Recovery
Microshop s.r.o.
Pod Marjánkou 4
169 00 Praha 6
Česká Republika